NE SEN SOR NEDE BEN SÖYLEYEYİM

Yaşamak İse Bunun Adı


Yaşamaksa yaşıyorduk en güzelini…
Sevmekse en iyi şekilde seviyorduk.
Mutluluktan sevinç naraları atıyorduk.
Hayatımızı pamuk şekeri tadında yaşıyorduk.

Dilerdik hep mutluluk balonundan hiç inmeyelim.
Uçalım çok uzak diyarlara, rüzgârın götürdüğü hayallere.
Seyre dalıp, seyredelim yeryüzünü afakı…
Mutluluğumuz uçsun hep yeryüzünde.

Şimdi her şey acı bir tat veriyor.
Ne sevebiliyorum, ne de mutlu olabiliyorum.
Ne de hayatım bir pamuk şekeri tadında.
Yaşamak ise bunun adı yaşıyoruz.

Ne uçalım mutluluktan, ne de bir yerlere gidelim.
Gözyaşlarım şahit olsun yaşanmışlıklara.
Seyre dalsın ruhumun derinlikleri…
Hüzünlerim konuşsun, işitsin gökyüzü…

Şimdi;
Ne sen sor, ne de ben söyleyeyim.
Yaşanmışlıkları, heba edilen zamanları…


Doktor Hayat / Yaşanmış Hayatlar
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

4 yorum :

  1. Dun ki olaydan sonra gülmek istemiyor insan

    YanıtlaSil
  2. maalesef çok acı bir olaydı bizim işyerinden biri de vefat etti maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. :( Yine çok hüzünlü yazmışsınız....

    YanıtlaSil
  4. Değerli blog okurları kıymetli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

    Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

    YanıtlaSil