BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Benim Doğum Günüm


Bugün Benim Doğum Günüm. Kimilerine göre yaşlanıyoruz, büyüyoruz. Kimilerine göre ise olgunlaşıyoruz. Bir gerçek var ki zaman çok çabuk gelip geçiyor. Geçip giden zaman insanoğlundan çok şeyleri alıp götürse de; kimi zaman ardından güzel şeyler bırakabiliyor. İşte o güzel şeylerden birine örnek vermek istiyorum.

Ben ilerleyen bir yaşı hep şuna benzetmişimdir. Yüksek bir tepeye tırmanmak gibi devamlı çıkarsın. Çıktıkça yorulursun. Lakin durup arkana baktığında görüş açının daha büyük olduğunu görürsün. Görüş açısının büyüklüğü ise hayatı ve zamanı daha iyi yorumlayabilmeyi sağlar. İşte ben her doğum günü zamanı bunu düşünür, bunu hayal ederim.

Doğum günümü

Hatırlayanlara,

Bilenlere,

Duyanlara,

Anlamlandıranlara,

Değer verenlere,

Unutmayanlara,


Her zaman yanımda olsun veyahut yanımda olmasın varlığını hissettiren; tüm dost, arkadaş, akraba, büyük, küçük… V.s cümlesine çok ama çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.

Bu güzel an için en güzel doğum günü hediyesi: HATIRLANMAK

Evet, evet yanlış duymadınız. Hatırlanmak, hatırlandığını bilmek çok güzel…  İnsan böyle zamanlarda her ne kadar maddi bir şeyler beklemese de, iki satır cümle duymayı, iki satır cümle yazılmasını kısacası hatırlanmayı bekliyor.


Sevgi, saygı ve hürmetlerimle


Doktor Hayat / Doğum Günüm
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

19 yorum :

  1. Ne güzel aktarmışsın yeni yaşı çok beğendim.
    Sağlıkla sevdiklerinizle ,gönlünce kutlayabileceğin nice yaşlarınız olsun,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Hatice Yazıcı

      Kıymetli yorumunuz ve güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun her şeyin gönlünüzce olması dileği ile sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Didem Hanım

      Kıymetli yorumunuz ve güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  3. Doğum Gününüz Kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Yağmur Tozu

      Kıymetli yorumunuz ve güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere. Bu arada gerçekten çok farklı ve anlamlı bir düşünceniz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Edep Ya Hu

      Kıymetli yorumunuz ve güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  5. Nice güzel senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Naz O.

      Kıymetli yorumunuz ve güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  6. Ne güzellllll. Nice nice yıllara önce sağlıkla , huzurla , mutlulukla ve sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Cafe Tigris

      Güzel temenni ve dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  7. Allah c.c uzun ömürler nasip etsin Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergün Abi

      Kıymetli yorumum ve güzel temennilerin için çok teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  8. doğum günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Güzel temennileriniz için teşekkür ediyorum.

      Saygılarımla

      Sil
  10. Güzel yaşa doktor.

    YanıtlaSil