YAZIYORUM

Yazar Kişi

Barışı, sevgiyi, mutluluğu, umudu, huzuru en içten en samimi duygular ile yazıyorum. Ne bileyim işte içimden öyle geliyor. Sanki birileri dokunuyor ve kulağıma hafifçe fısıldıyor. Evet, buradan başla diye…

Yazmak zor zanaat…  Kelimeleri, cümleleri tek tek yaşayıp onlara ufak dokunuşlarla hayat vermek farklı bir his olsa gerek. Yazar kişi yazarken aslında birilerini düşünerek yazmaz. O an cümleler ile birlikte yaşıyordur. Onlarla haşir-neşir oluyor, içlerinde hem hal olmuş bir vaziyete bürünüyor.
  
Bir bakmışsınız yazarın kaleminden gözyaşları sel olmuş akıyor. Birde bakmışsınız kaleminin dilinden mutluluk cümleleri dökülüyor. O sadece yazmaz, o hayatın hızla akan gidişatında dile getirilemeyen, kaleme dökülemeyen hislerin tercümanıdır.
  
Peki, yazar ne mi yapar?

Sadece cümlelere dokunur. 


Doktor Hayat / Yazıyorum
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

8 yorum :

  1. Yazar: kendi için iyi, güzel ve anlamlı herşeyi paylaşmaya adamış kişidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Mustafa Kelleci

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  2. Anlamlı ve güzel bir yazı olmuş. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Serdar Torlak

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  3. Sizi severek okuyorum. :) Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Sayın Yağmur Tozu

    Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

    Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  5. Yazarın dokunduğu cümleler , kalplerden kalplere dokunur. Yüreğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Cafe Tigris

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

      Sil