KISA NOTLAR 4

Meğer Neymişim


BEN NEYMİŞİM MEĞER


Bir Anekdot...

Arkadaşın biri yazmış.

- Sen güçlüsün.

- Sen sabırlısın.

- Sen dayanabilirsin.

- Sen onca sıkıntının içinde başarı ile çıkmışsın.

- Şimdi de bu sıkıntılardan en güçlü şekilde çıkacaksın.

...

- Ben neymişim meğer ya!


 Doktor Hayat / Ordu - Ünye

Çok Şey Mi İstedik

ÇOK BİR ŞEY Mİ İSTEDİK



Sevmek istedim senin sevmeni hiç beklemeden.

Görmek istedim senin gözlerinle hayatın güzelliklerini.

İşitmek istedim senin kulaklarınla duyacağın o en güzel nameleri.

Dokunmak istedim senin ellerinle hissettiğini hissedebilmek için.

Yüreğimi verdim sana bir çift yüreğin olsun diye.

Hayatımı verdim hayatına anlam ve mana katsın diye.

Senden tek bir şey istedim.

O DA BİR ÇİFT YÜREKLİ SEVGİN.

Onu da çok gördün.


 Doktor Hayat / Aşk

Aşk

AŞK VE GURUR



Ey dünyalı...

Aşkın, Sevgin bu kadar mı tefessüh etti.

Hani hayatının sebebi, anlamı idim…

Hani aşkım sana değdiğinde yeniden hayat bulmuştun.

Ey dünyalı...

Sen hüznün, sen acının bir parçası olabilirsin.

Sen, yaralı yüreği ortada bırakan…

Sen, bu yüreğe acı çektiren olabilirsin.

Unutma.

Ey dünyalı...

Bıraktığın bu acı ve yarayı sende bu dünyada çekmeden gitmeyeceksin.



Doktor Hayat / Kahire Günlükleri
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Gideceğiz işte. Acı çekmeden olur mu?Her yapıların bir bedeli var...Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Yağmur Tozu

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

      Sil