HAYKIRMAK İSTİYORUM

Haykırmak

Haykırmak istiyorum, gökyüzüne…
Haykırmak istiyorum, yeryüzüne…
Haykırmak istiyorum, insanoğluna…
Haykırmak istiyorum, yaratılmış ne varsa…

Haykırmak istiyorum, çoğu zaman…
Haykırmak istiyorum, yaşanan hayatlara yaşatılan hayatlara…
Haykırmak istiyorum, insanoğluna yapılan zulümlere…
Haykırmak istiyorum, insanoğluna yapılan haksızlıklara…
Haykırmak istiyorum, insanoğluna yapılan adaletsizliklere…
Haykırmak istiyorum, zayıfları ezen zalimlere…
Haykırmak istiyorum, haklıların değil, güçlülerin adaletini savunanlara…
Haykırmak istiyorum, komşusu açken tok yatanlara…
Haykırmak istiyorum, zevki sefa içinde kör olanlara…

Haykırmak istiyorum, kimi zaman…
Haykırmak istiyorum, insanoğlunun iyi niyetini suiistimal edenlere…
Haykırmak istiyorum, insanoğlunun manevi değerlerini kendine malzeme yapanlara…
Haykırmak istiyorum, insanoğluna umut tüccarlığı yapanlara…
Haykırmak istiyorum, insanoğlunun hayallerini kıran, ümitlerini bitirenlere…
Haykırmak istiyorum, gönülleri, kalpleri kıranlara…
Haykırmak istiyorum, sahte aşklara sahte sevgilere sahte dostluklara…
Haykırmak istiyorum, sevmeyi sevilmeyi bilmeyenlere…
Haykırmak istiyorum, en güzel yarınlara…
Haykırmak istiyorum, en mutlu umutlara…

Doktor Hayat / Strazburg Günlükleri
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Merhabalar, gönlünüze yüreğinize sağlık. Haykırmak istiyorum bende koca bir boşluğa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Abdullah Tığ

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,saygı ve hürmetlerimle

      Sil