GÜL YÜZLÜM

Sen Yoksun


Gül yüzlüm bak yine yanındayım. Bir Pazar sabahı sen ve ben… Üzerimize yağmur damlaları eşlik ediyor. Hatırlar mısın “ Kendine dikkat et hasta olabilirsin ” derdin bu havalarda. Ben senin yanında hiç hasta olmadım bilirsin. Seninle öğrendin mutluluğu, gülmeyi… Umutla yaşamayı, azimle başarmayı… Ben seninle başladım öğrenmeye… Bak, yanındayım şimdi. Birlikte ıslanıyoruz yağan yağmurda. Bükme boynunu, kaldır başını birlikte gülelim. Sil gözyaşlarını  bak yanındayım.


     Adına methi senalar söylense de.
     En güzel kelimeler en güzel sözler…
     Dillerden dudaklara senin için dökülüyor.
     Şimdi sen yoksun gül yüzlüm.

     Sesin hep hatıralarda…
     Sevgin bu garip yürekte…
     Umudun bitmeyen hayallerde…
     Şimdi sen yoksun gül yüzlüm.

     Hasretin en derin duygularda.
     Aşkın yanan bu yürekte…
     Güzelliğin bu gözlerde…
     Şimdi sen yoksun gül yüzlüm.

     Gül yüzünün cemali boş duvarlara aks etti.
     Sesin yankılanıyor bütün odalarda…
     Tenin kokusu esiyor her köşede.
     Şimdi sen yoksun gül yüzlüm.

     Ne özel günler ne özel kutlamalar…
     Ne değerini ne kıymetini anlatmaya yetmez.
     Sen varlığın ile sardın, merhametin ile besledin.
     Şimdi sen yoksun gül yüzlüm.


     Doktor Hayat / 2009 Karşıyaka
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 yorum :

  1. Çoook güzel bir aşk hikayesi şiiri.Kutluyorum kardeşim..Seven yürekler kadar birbirini onaran başka bir mucize tanımıyorum.Allah her zaman hasret çekenleri kavuştursun ve o kutsal sevgilerini ömür boyu sürdürsün.Sevgilerimle.Ece ablan:)

    YanıtlaSil