HAYAL VE YAŞAM ARASINDA

Hayatı Yaşanır Kılmak


Yaşamı yaşanır kılmak için.

Hayal kurarım ben hep…

Öyle düşlerim olurdu ki.

İçimde öyle yaşardım ki...

Bazen inanırdım gerçekten yaşadığıma.

Yaşam aslında o değildi biliyordum.

Düşlerde fazla kalmak değildi.

Hayale kapılmak değildi.

Yaşam aslında Gerçekle - Düşü dozunda yaşamaktı.

Ne gerçeğe kendini kaptırıp heyecandan, tutkudan uzak kalmak…

Ne de hayaller âlemine dalıp çıkamamak…

Acıyı, kederi unutmak…

Ama ben hep hayal kurarım.

Hayatı yaşanır kılmak için.

Hayal kurduğum sürece yaşadığıma inanırım

Hayal kırıklıklarım çok olsa da.

Mesela en güzel düşüm;

Hayaline inandığım senle olmak.

Senle tıka basa yemek yemek, senle uyanmak, senle yağmurda ıslanmak, seninle olan her an işte…

Şimdilik en güzel düşlerimi, seninle  içimde yaşıyorum.

Gerçeği SEN olunca hiç yabancılık çekmeyeceğim biliyorum.

Seninle olan her anımızı bir daha yaşayacağım aslında...

Ama bu sefer gerçeğiyle…

Düşümdeki senle ne kadar mutluysam…

Gerçeği olan senle kim bilir ne kadar mutlu olacağım?

İnan bunu hayal bile edemiyorum.


Gülen Hayat / İstanbul
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

4 yorum :

  1. Hayal olmadan yaşamın tadı olmazdı.. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Renkli Pasta Sepeti

      Kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum.

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil
  2. bence bilgi çoğu zaman hayallerin önüne geçiyor,çünkü tecrübe edindiğimiz herşey bilgi oluyor, çocukken bilgi olmadığı için daha çok hayal kurma fırsatımız var. belki de o zaman ki cesaretimiz ondan dı.. şimdilerde öğretiler ve tecrübe bilgiye dönüştüğü için.. bir adım sonrasına tahmin yürütme yeteneğimiz gelişiyor.. ve belkide gereksiz birçok evham ve kuruntulara kapılıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Bir Garip Yolcudur İnsan

      Dediğiniz gibi"... belkide gereksiz birçok evham ve kuruntulara kapılıyoruz... " kıymetli yorumunuz ve ilginiz için teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil