YAŞIYORUZ BİRBİRİMİZİ

Sevgilim



Bir çıkmaz sokağın sonunda, işte tek başına suskun, seninleyim…
Biliyordum sevgilim biliyordum.
Kavuşacağımızı biliyordum.
Biliyordum bedenlerimizi, nefesimizi, heyecanımızı ayıranlara karşı geleceğimizi…
Çok uğraşmıştık sevgilim.

Ayrı kaldık.
Sadece fazla üzmeyelim diye birbirimizi.
Kıyamadık birbirimizi, bize kıyanlar olsa da…
Tek çareyi bunda bulduk…
Zor günlerdi sevgilim...

Geceyi senin sesin de ararken,
Telefonda sesini duymamak için aramamak...
Senin ansızın uzaklaşman.
Zordu biliyorum.

İnsan kendine zararı olana bile bile bağımlıyken…
Nasıl olurda bedenine, kalbine iyi gelenden ayrılsın…
Bekledik sabırla, belki göğüs geremedik.
Karşı gelemedik bizi bu hale sokanlara…
Küçüktük, avucumuzda sadece yüreğimiz vardı.
Ama faydasızdı.

Şimdi ise seninleyim.
Çıkmazı olmayan bir sevdanın iki cesur savaşçısıyız.
Bedenimiz, yüreğimiz daha cesur artık.
Çıkmazlar sadece birer sokak artık.
Duymuyoruz, görmüyoruz, ardımızdakileri…
Sadece yaşıyoruz suskunca.
Yaşıyoruz birbirimizi…



Gülen Hayat / İstanbul
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 yorum :

  1. Hislerim,geçici bir uzak kalış ve sabrediş olarak anlamak isterken satırlarını,sizin etrafınızda ve yaradılmamıza aracı olan büyüklerimizin dahliyle ikinci etap nedeniyle ,biraz uzak kalmanın hüznünü gördüm satıraralarında.Sabır ve zaman gerektiren aşamalar ve inşallah kolayca aşmalar.Sevgi dolu yüreğinin hep layık olduğu güzelliklerle mükafatlandırılmasını diliyorum.Sevgili Doktor Hayat kardeşim.Mutluluğa az kalmış olsun inşallah.Sevgi ve saygılarımla,hayırlı uğurlu bir cuma günü dilerim.Ece ablan.Sağlık,mutluluk ve huzur seni hiç bırakmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Hanımefendi Ece Evren

      Öncelikle bu kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Kıymetli ablacığım çok şükür her şey güzel, yazı hanımefendinin önceden kaleme aldığı bir yazı. Ara ara kendileri de yazılarını bizlerle "GÜLEN HAYAT" alt başlığında paylaşacak.

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil
  2. GÜZEL HAYAT KARDEŞİMİN YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK..!
    SOĞUK BİR GELECEK DEĞİLDİR ÖZLEM...
    İKİ SEVEN KALP OLDUĞUNDA TEK BEDEN..! D.U
    SEVGİ İLE KALIN..!...

    YanıtlaSil