ÖZLEDİM

Sevgilim


SEVGİLİM


Hangi mevsimin baharında bulacağım. Seni arayışım gün geçtikçe artıyor. Her konuştuğum, her baktığım kişide senin kokunu,  senin sıcaklığını, senin dokunuşunu arıyorum. Bende yarım bıraktığın parçanı umutla tamamlayacağım; seni arıyorum sevgilim… Bazen ah buldum, beklediğim seni buldum diyorum. Ama bu işler buldum ile olmuyor be sevgilim. İlahi o olduğunu yüreğime kabul ettirmiyor. Devam ediyorum sığınacak limanıma, devam ediyorum gönlümdeki yanan ateşin korunu bulmaya, tevekkülle başaracağım biliyorum.


Ama rabbim biliyor, bazen o kadar çok özlüyorum ki seni isyan edercesine.  Bazen seni özlerken varlığını o kadar hissediyorum ki; sanki varmışsın gibi, sanki seni tanımışım ama uzak bir yolculuktan dönmeni beklercesine varlığını hissediyorum. Belki de böyle avutuyorum sevgilim… Ama şu bir gerçek! Bu dünyada elbet bir ruh ikizim benimle aynı heyecanı paylaşacak. Benim gözlerimle yaşayacak,  tenime dokunuşuyla, fikrimi, ruhumu yaşatacak. Elbet biri olacak.

Aslında şöyle düşünüyorum. Sen hemen karşıma çıkmadın sevgilim. Ve hala karşılaşmadık. Ben karşılaştığım insanları eledikçe sana yaklaşıyorum. Her ne kadar üzülsem de olmadı diye, aslında sana daha da yaklaşıyordum. Sevgiyi bulmak ne kadar zormuş be sevgilim. Bilmiyorum nedendir. Sevgi benim ruhuma işlemiş, hayata bakışım insanlara bakışım hep sevgiyle…  Rabbim acaba bunu tek başına başarabileceğim için mi seni hayatıma çıkarmıyor. Ama olsun sevgilim seni bulduğumda yirmi dört yıldır sevgiyle hayat bulan kalbim yarımını tamamlayacak.

Seni bekliyorum sevgilim…  Seni hissedeceğim günü, bakışlarında benim olduğumu hissedeceğim günü, dudaklarından bizim sözlerimizi dinleyeceğim günü, seni yıllardır aradığım yerlerde artık dolaşacağımız günü, yüreklerimizin ellerimiz ile birleştiği günü bekliyorum sevgilim.

Şuan belki uyuyorsun. Belki çoktan kalmışsın kahvaltını yapıyorsun. Ya da işe gittin ya da sende beni düşünüyorsun. Ya da öyle bir şey ki rabbim beni sana hissettiriyor. Kim bilir rabbimden başka… Sevgilim senden özür dilemek istiyorum. Seni bulmak için sabırsızdı bu yüreğim. Bazen hatalarım, bazen kusurlarım oldu. Beni affetmeni istiyorum. Bunların hepsi sana ulaşmak içindi. Bir gün daha bitti ve yeni bir gün daha başladı.

Sana yaklaşıyorum sevgilim. Belki sayılı bir günümüz yok ama bu demek oluyor ki her saniye, her dakika, her saat, her gün, her hafta, her ay, her yıl geçtikçe sana ulaşacağım. Rabbimden tek dileğim en kısasından olsun. Çünkü bu özlem sana kavuşacağı gün için sabırsızlanıyor.

Gülen Hayat / Mayıs 2014 İstanbul
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 yorum :

  1. Ah o mesafeler...Aşka tat veren ama içini yakan insanın.'''Ölüm Allah'ın emri,Şu ayrılık olmasa'' dedirten hasretin yaktığı yürekler.Ayakların koşma vaktini kolladığı,can attığı kavuşmaların kutsallığı.Binlerce dualardan sonra bulduğun aşk nimeti.Kutsallığında yaşanan tüm güzellikler. Paylaşmanın tadı..Sevdiğinle geçirdiğin ve hiç boşa gitmeyip kazandıran zamanlar.Bitmesi istenmeyen zamanlar.Sonsuza kadar uzanan bir yolda geçirmek bütün zamanları..İki sevenin yürekten arzuladığı.Yazın beni derinden etkiledi Doktor Hayat kardeşim.Tüm dileklerinin gerçekleşme si dualarımda artık .Sevgiler,saygılar.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Hanımefendi Ece Evren kıymetli yorumunuz ve ilginiz için teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil
  2. BEN Mİ SENİ ÖZLEDİM; SEN Mİ BENİM YÜREĞİMDE YER ETTİN...!? SONU VUSLATSA ÖZLEM GÜZELDİR..! YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİ İLE KALIN..! D.U

    YanıtlaSil