SENİN YANINDA SEVDAM

Sevda

Aşk ile gönülden sevenlere...

Anlatamaz benim sana olan sevdamı cümleler.
Yazamaz benim sana olan sevgimi kalemler.
Gül yüzünde bir güneş doğuyor sevdam.
Hayat seninle yeni bir güne başlıyor.

Bugün senin yanında bitmek bilmesin istiyorum.
Akşamlar olmasın senin yanında sevdam.
Bir güneş gibi ol hep yanımda.
Işığınla aydınlat kalbimi, sıcağınla ısıt ruhumu.

Gündüzün en eşsiz saatleri seninle birlikte olsun istiyorum.
Her saati ayrı bir mutluluğa pencere açsın.
Seninle başlasın güneşin doğuşu.
Ve senin yanında olsun güneşin batışı.

Yine bir akşam oluyor senin yanında sevdam.
Dar sokakların, loş lambalarında…
Sessizliğimizi bozuyor attığımız her bir adım.
Yine bir akşam senin yanında sevdam…

Gece karanlığı ile çöküyor bu faninin bedenine…
 Ve bir anda ay gibi parlayan yüzün çıkıyor sahneye.
Karanlık gecelere kandil oluyor nurun.
Yine bir gece senin yanında sevdam…

Gözüme uyku girmiyor.
Cemalin gözümün önüne geliyor.
Gündüz parlayan güneşin, geceye kandil olan ayın.
Yine bir gece senin yanında sevdam…

Gözlerimi kapatıyor ve seni hayal ediyorum.
O tatlı konuşmaların çınlatıyor kulağımı.
Gülüşlerin beliriyor gözlerimin önünde.
Ve kokun sarıyor bedenimi…
Yeni bir güne, yeni bir hayata seninle uyanmak için.

Senin için haykırmak, senin için söylemek istiyorum.
Ve tarihe bir not düşülsün bu faninin dilinden.
Senin için yazılsın sevda şiirleri.
Senin için söylensin sevda türküleri.
Senin için oynasın sevda filmleri.
Senin için bir kez daha bir kez daha…


Doktor Hayat / Senin Yanında Sevdam 2016
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Ne güzel yazmissiniz. Erkeklerin sevgilerini anlatmaktan çekinmemelerini çok güzel buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım öncelikle kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sevdiğim insana olan duygularımı onun yüzüne karşı anlatmak yerine kimi zaman kelimelere döküp satır aralarında gizlemek benimde hoşuma gidiyor.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil