KISA NOTLAR 6

İnsanlık Nereye Gidiyor


BİR DÜŞÜNMEK GEREK


İNSANLIK NEREYE GİDİYOR?

Geçen günlerde sıklıkla görüştüğüm, lakin askerlik vesilesi ile 1 - 1,5 ay kadardır görüşemediğim bir arkadaşıma mesaj atıp halini hatırını sormak istedim. Malum askerlik vesilesi öyle kolay kolay imkânlar, fırsatlar oluşmuyor. Sonra arayım konuşayım dedim telefon açılmadı. Birkaç kez daha aradım belki müsait filan değildir diye.

Neyse sadete geleyim atılan mesaj şu ve karşılığında alınan cevap...

- Merhaba... Nasılsın iyi misin sağlığın sıhhatin nasıl... ?

- Hayırdır niye mesaj attın...
...
Bir düşünmek lazım nereye gidiyoruz.

Doktor Hayat / Antalya Günlükleri/ 2015


NE ZAMAN ADAM OLURUZ



İşi düşünce seni arayıp soran…

Yıllar sonra aklına ne hikmetse gelen.

Bir makama geldiğinde yanında türeyen…

Parayla pullandığında peşinde koşan...

İyi günde hep yanında olan…

Arayacağım, ben sana döneceğim deyip dönmeyen.

Söz verdiği yerde zamanında bulunmayan…

Elindeki 5 kuruşun 2 kuruşu ile seni satın alan.

Vesselam.

Aslında gerçek yüzlerini göremediğiniz menfaatperest, iyi gün dostu, riyakâr insanları hayatımızdan attığımız zaman.

İŞTE O ZAMAN ADAM OLURUZ.

Doktor Hayat / Ne Zaman Adam Oluruz
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

8 yorum :

  1. Yazdıklarınıza yürekten katılıyorum. -Mesaj- denilen kavram bir çok şeyi unutturdu. Bayramdan bayrama duyulan sesler bile kombine mesajlara gömüldü. Israrla ruhen doyduğumuz ve inandığımızda devam etmek gerek. Yoksa what's up vs büyüyerek devam edecek... İnsan düşünüyor, hiç mi ihtiyaç duymuyorlar? Hasbihal etmek ve sesini duymak, yüzünü görmeK... Bunları yitirmeyi göze alabilir miyiz? Önemli bir konuya değindiniz, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Begonvil Sokağı

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan katkılarınızdan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  2. Önce insan olduğunu hatırla geriye kalan her şeyi unutabilirsin,Einstein
    Sanırım bütün düşüncelerimizi kapsıyor.Ayrıca biz bizden çıkanlara bakalım,tekamülümüzü böyle yapacağız.Günümüzün eksiklikerinden birini yansıttığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Kerim Kaya

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan katkılarınızdan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  3. Yazdıklarınıza katılıyorum. Teknoloji geliştikçe biz samimiyetimizi kaybediyoruz. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Valar Morghulis

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan katkılarınızdan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  4. Maalesef öyle, devir menfaat devri olmuş, öyle çıkarcı insanlar var ki ,çıkarı olmazsa selam vermez.Allahım böyle menfaatperest insanlardan cumlemizi korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Pansiyon Rehberi

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan katkılarınızdan dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil