CEZAMA RAZIYIM HÂKİM BEY

Hakim Bey

Evet, “Hâkim Bey” ben kusurluyum...
Yaratılanı yaratandan dolayı sevmekten…
Kasten insan sevmeye teşebbüsten…
İnsanoğluna karşı aşırı sevgi  göstermekten…
İnsanoğluna gereğinden fazla değer vermekten.

Evet, “Hâkim Bey” ben kusurluyum...
Adam saydıklarımın adam çıkmadığını göremediğimden…
Herkesi kendim gibi görmeye çalıştığımdan.
Başkaları gibi ikinci bir yüzü saklayamadığımdan…
Geç duydum, geç gördüm.

Evet, “Hâkim Bey” ben kusurluyum...
Dostluk ne arkadaşlık ne bilemedim.
Sevgi ne, merhamet ne bilemedim.
Birileri gibi arkadan plan yapmak nedir, bilemedim.
Meğer ben hiçbir şeyi bilememişim…

Evet, “Hâkim Bey” ben kusurluyum...
Cezam neyse çekmeye de razıyım.

- Yaz kızım…

İlgili kanunun, ilişkili  maddeleri maddeleri gereğince...

Karar:

Sanığın ömrü boyunca sevip saydığı insan ve adam yerine koyup da adam olmadığını gördüğü varlıklardan iki kez ağırlaştırılmış müebbet uzaklaştırma cezasıyla cezalandırılmasına. Aynı zamanda sanığın değer verdiğini düşündüğü lakin arkasından her türlü dalavereleri çeviren değersiz varlıkların bir an önce tarih sahnesinden silinmesine. Sanığın insanlık namına gösterdiği sevgi, saygı ve hürmetinde iade-i itibarına Yüce Türk Milleti adına karar verilmiştir.


 Doktor Hayat / Cezama Razıyım Hâkim Bey

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Çok çok duygu yüklü.Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Hatice Yazıcı

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginiz dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.

      Saygılarımla

      Sil