BİRAZ SESSİZLİK BİRAZ HUZUR

Halimize şükretmek


Şimdi yüksekçe bir yerlere çıkma, seyre dalma zamanı. Veyahut bir su kenarında oturup dinlenme vakti. Baharın tadını çıkarmak lazım… Mis kokusuyla çiçekler, güzel sesleriyle kuşlar, şırıltılarıyla şelaleler, gel bizi dinle biraz diyor.

Betonlaşmış soğuk şehir yığınlarının arasından sıyrılıp, monoton geçen bir hayatın içinden ayrılmak lazım ara sıra.  Bir gün olsun kafa dinleyebileceğin bir yer bulmak her ne kadar zor olsa da bu betonlaşmış şehir yığınlarının arasında, biraz uzaklarda dinlenebileceğim huzur bulabileceğim bir yer bulmak gerçekten mutluluk verici.

Uzun zaman olmuştu kendimle konuşmayalı. Biraz düşünüp Empati yapmayalı… Saatlerce su sesi eşliğinde yüksekçe bir yerden seyre dalmıştım. Bir ara düşünmeye başladım. Gerçekten halimize şükür edeceğimiz bir hayatımız vardı. Her ne kadar zor şartlarda yaşadığımız bir hayat mücadelemiz, stresle boğuştuğumuz işlerimiz olsa da…

Şimdi kafamızı iki elimizin arasına alıp düşünmeye başlayalım. Şükür sağlığımız yerinde, yürüyebileceğimiz bir çift ayağımız, güzellikleri görebileceğimiz bir çift gözümüz, güzel kokuları alabileceğimiz bir burnumuz var… Şükür, güzellikleri hissedebileceğimiz duyularımız var.

Peki, düşündünüz mü?  Bu güzellikleri hissedemeyenleri, bu güzelliklerden mahrum kalanları…

Şimdi biraz sessizlik, biraz huzur…


Doktor Hayat / Biraz Sessizlik Biraz Huzur
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

6 yorum :

  1. Ben de sizin yazınızda daldım o düşüncelere...
    Hep şükrederim ve şükredebilmenin en büyük lütuf olduğunu düşünürüm...
    Çok şükür bugünümüze...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Dağınık Anne

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginiz dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  2. HAYAT DEVAM EDERKEN ANLIK COŞKULAR YAŞAYABİLMEK NE GÜZEL.ŞÜKÜRLER OLSUN, ALLAH HERKESE NASİP ETSİN HER AN ÖNÜMÜZDEN AKIP GİDEN O KIVILCIMLARI GÖREBİLSİNLER.İNŞAALLAH..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Kerim Kaya

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginiz dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil
  3. keyifle okudum yazınızı teşekkür ederim. Konuya eklenen resimde isabetli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Yüksel Duman

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginiz dolayısıyla teşekkürlerimi iletiyorum.

      Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

      Sil