HAYALLER



Hayal

 

Hayallerim var benim, hayalken bile güzel olan


Çok değil bundan 20 yıl öncesi başlamıştı benim hayallerim. Çok ama çok büyük hayaller değildi. Kimilerine göre çok büyük, ulaşılması imkânsız hayaller gibi görünüyordu. Belki de polyanacılık oynuyorsun deniliyordum. Ve bir gün sadece kalbimin sesini dinledim. Hayallerimin karşısındaki insanlara sadece iki şey söyledim.

- Hayaller ulaşılmak istenilen hedeflerin basamaklarıdır.



- Bir gün sizlerin umursamayıp küçük gördüğünüz o hayaller, o minik umutlar yeşerecek. Peki, o hayalleri, o umutları umursamayanlar ise sadece dışarıdan seyredecekler, içinde dahi olamayacaklar.



Günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları kovalıyordu. Zaman öyle bir hızla ilerliyordu ki farkında bile değildim. Ya umutlarım, ya hedeflerim, ya hayallerim onlarda kararlı duruşu ile benim yanımdaydılar. Emin adımlarla yavaş yavaş hiçbir basamağı atlamadan ilerliyorduk.



Biliyorum, bu yol zorlu, bu yol meşakkatli, belki zaman alacak. Belki bu yolda nice büyük engeller beni bekliyor. Önümde kararlı duruşumu bozacak şevkimi kıracak nice insanlar çıkacak.



Lakin tek bir hedef, tek bir amaç, tek bir gaye ve ulaşılması gereken bir hayal vardı. Durmadan, yılmadan, yıkılmadan, sıkılmadan sımsıkı sarılmak gerekiyor, hele ki bu en zor zamanlarda.



Şimdi bakıyorum da zaman içinde ne kadar çok badirelerden geçmişim. Ne kadar zor şeyleri atlaşmışım. Evet, bunlar benim hayallerimin ve hedeflerimin sınavı idi.


- Bak, bu sınavları da başarılı bir şekilde verdik. Çok az bir zamanımız kaldı.



-Haydi!


Durma şimdi hedeflerin ve hayallerine ulaşmak istiyorsan sımsıkı sarıl, çok az bir basamak kaldı. Doğan güneş bir gün bizim için doğacak. Umutlar ve hayaller bizim için yeşerecek.



- Haydi!



- En güzel hayallere, en güzel hedeflere…





Doktor Hayat  / Kahire Günlükleri / Hayaller
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

4 yorum :

  1. Çoğu zaman bir hayale sahip olmak ve o uğurda çabalamak bile güzel, hayal gerçeğe dönüşmese de güzel... Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Kalemderi

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil
  2. Başarmak istediğiniz ne ise hayalini kurmak, başarmanın yarısıdır. Çok kitap okumak hayal gücünü artırdığı için tasviye edilir. Hayal gücü arttırımı başarıyı arttırır. Daha büyük ve güzel hayallere. Emeğinize sağlık TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Mustafa Kelleci

      Kıymetli yorumunuz ve konuya olan ilginizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sevgi,Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil