BENİM ADIM DOSTLUK



Dostluk

Bir kış günü çıkı veririm karşına.

Bazen en fırtınalı günlerde…

Bazen de sağanak bir yağmurda.

Ben hep zor zamanlarda yanında olurum.

Çünkü benim adım dostluk.

Benim yanımda…

Ne paranın, ne pulun…

Ne makamın, ne mevkiinin…

Ne şanın, ne şöhretin…

Asla bir kıymeti yoktur.

Benim yanımda sadece adamlığın geçer.

Çünkü benim adım dostluk.

Ben öyle herkes gibi sadece iyi gününde yanında olmam.

Ne zaman gözünden bir yaş damlasa.

O damla yere düşmeden ben yanında olurum.

Ne zaman  bir sıkıntıya, bir dara düşsen…

Ben yükünü çekerim hemen.

Ne zaman hüzün bulutu kaplasa içini…

Ben, o bulutları dağıtmak için gelirim aniden.

Çünkü benim adım dostluk.

Tüm sırların, tüm gizemlerin benimle gelir, benimle gider.

Bana her şeyini dökebilirsin.

Bende demir atabilirsin.

En rahat ve en güvenli limanı bende bulursun.

Çünkü benim adım dostluk.

Ben benzemem öyle yakınındaki insanlara.

Ben severim.

Bir karşılık  beklemek sizin…

Ben severim.

Yaratılanı yaratandan ötürü...

Çünkü benim adım dostluk…

Konu ile alakalı bir makale: DOSTLUK -ARKADAŞLIK




Doktor Hayat / Benim Adım Dostluk
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Dostlarınızın ve dostluklarınızın ömür boyu süreceği , güzel günler hep sizinle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Cafe Tigris

      Kıymetli yorumunuz ve göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ediyorum.

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil