ANNECİĞİM



Anne

Sen gittikten sonra hayat çok zor be anne…

Keşke bırakıp gitmeseydin hiç.

Bak, kimse yok yanımda.

Ne bir günaydın diyen, nede hoş geldin diyen.

Akşamları içine sevgi katılmış yemeklerini.

Gece uyurken üzerimi örten, merhamet dolu ellerini…

Kalbini ve ruhunu verdiğin o günleri.

Özlüyorum hem de çok…



Sen gittikten sonra her şey daha zor oldu anne.

Hayatın bütün yükleri bir anda üstüme geldi.

Ne pencere kenarlarında bekleyen, nede yolumu gözleyen…

Birileri yok artık anne.



Keşke, sen yanımda olsaydın anne.

Yaşamaktan yoruldum anne.

Biliyorum, artık gelemeyecek kadar uzaksın.

Benim de ne umudum kaldı, nede direncim.



Yine bir gece sessiz…

Yine bir gün kimsesiz…

Yine haftalar, aylar, yıllar sensiz.

Sen gittikten sonra hayat çok zor be anne…





Doktor Hayat  / Anneciğim
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 yorum :

  1. Annem ben senden uzaklardayım, fakat herdaim dualarındayım. Bunu herzaman hissediyorum. Annem büyüdüm eş oldum, baba oldum. Sen bana derttaş oldun, sırdaş oldun, gardaş oldun. Annem her sabah kalk derdin de uyanmazdım, şimdi saat çaldımı uyanır oldum. Anne ben babamı özledim neden dersen bende baba oldum. Rabbime şükürler olsun ki sen varsın, biliyorum belki kilometrelerce uzaklardasın fakat herdaim dualardasın.
    Rabbim bizleri ana babasının hakkını ödeyecek olan evlatlardan eylesin.
    Peygamber efendimizin de dediği gibi üç defa "ana ana ana " bir defa " baba "
    (Bu bir yazıya yaptığım yorumdur, bu yaziyada uyduğu için buradada kullandım.) Emeğinize sağlık. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Mustafa Kelleci Beyefendi

      Kıymetli yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ediyorum. Ayrıca yazmış olduğunuz yorum çok hoş olmuş. Emeğinize sağlık

      Sevgi, Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil